makeup3

Wanneer het slecht gaat met de economie, dan stijgt de verkoop van luxe make-up producten. Vroeger probeerden vrouwen hun humeur op te krikken met lipstick, nu doen ze dat met nieuw in ons make-up palet: nagellak.
De logica achter de lipstick-theorie is dat het een goedkope optie is in vergelijking met een nieuwe outfit of een dag in het schoonheidssalon. Nu de Amerikaanse economie in een tweede dip raakte, lijkt nagellak lipstick te hebben vervangen. De verkoop steeg het afgelopen jaar met 54 procent, de verkoop van lipstick nam slechts met 14 procent toe.

Make-up workshop
Echte vrouwen zullen wanneer felgeel een trend is, eerder een nagellak in deze kleur kopen dan meteen een opvallende jurk. Dat is veel goedkoper. "Nagels zijn het laatste accessoire geworden. Het is betaalbare luxe en geeft ons een goed gevoel."

Trendy
De trends op beautyblogs bevestigen, nagellak was nog nooit zo populair. Vroeger hielden vrouwen het op klassiekers als beige, roze of rood we meer trendy tinten als taupe of grijs, je hebt keuze tussen mat en glanzend en pennen voor speciale effecten. De laatste vernieuwing op de markt is een magnetische nagellak waarin ijzerdeeltjes zitten, als je dan een magneet hiertegen houdt, krijg je een speciaal golfeffect.

Bron: Hnl 02/10/11

Wil je een make-up workshop in Utrecht?

Copyright © 2017 Kimagestyle | T 0633806746 | Disclaimer | KIMAGESTYLE Hooghiemstraplein 159, 3514 AZ Utrecht | KvK 51275252